Navigation principale


Bienvenu(e), invité(e)
Utilisateur:

Mot de passe:


Se souvenir

[ ]
[ ]
[ ]
 Membres vus aujourd´hui: 6
Actuellement connecté
 Membres: (0)
 Invité(e)s: (233)


Forums
<< Sujet précédent | Sujet suivant >>   
4.0.6 dk

Auteur Message
Yuxan
12 janvier 2011, 13:48
Membre enregistré #391
Inscrit(e) le: 10 octobre 2008, 16:38
Messages: 1695

Death Knights

Baseline

  • The spell hit bonus previously given by Virulence (Unholy) has been rolled into the Runic Focus passive effect that all death knights possess.


Blood


Frost


Unholy

  • Blightcaller (Mastery) has been redesigned and renamed Dreadblade. It increases all Shadow damage by 2.5% per point of mastery.
  • Runic Corruption procs while the aura is already active now add 3 seconds to the existing aura duration, instead of simply refreshing/overwriting the existing aura.
  • Scourge Strike now deals an additional 18% Physical damage done as Shadow Damage for each disease on your target. Up from 12%.
  • Unholy Might now increases your Strength by 5%, down from 10%.
  • Necrotic Strike's absorption effect is now reduced by the target's resilience.
  • Desecration now also affects Necrotic Strikes.
  • Death's Advance (new talent): While both Unholy Runes are depleted, movement-impairing effects cannot reduce the death knight below 75/100% of normal movement speed.
  • Sudden Doom is now triggered only from main-hand auto attacks, and is normalized according to weapon speed rather than having a fixed percentage chance.
  • Virulence has been redesigned. It now grants 10/20/30% additional disease damage.


Glyphs


Runeforging

 

Retour en haut
leomortis
12 janvier 2011, 15:08
Membre enregistré #505
Inscrit(e) le: 06 janvier 2010, 12:48
Messages: 196

I'll make and I'll take more domages !

My DPS will grow up ! But not my stamina !

 

I Pray for the healer {#!amazed}

Retour en haut
Yuxan
12 janvier 2011, 16:14
Membre enregistré #391
Inscrit(e) le: 10 octobre 2008, 16:38
Messages: 1695

Pourquoi prendre plus de dégâts ?

 

La modification d'armure existait déjà, juste le tooltip qui change.

 

La modif principale est que frappe de mort heal moins (donc bouclier moindre en condition optimisé), mais stackable. En conséquence, je crois que le bouclier en sera renforcé car tu pourras enchainer deux frappe de mort pour un bouclier plus puissant mais si tu te heal peux (le heal mini lui ne change pas, seul le maxi) ... A voir, mais c'est l'impression que cela me donne.

Retour en haut
Pereim
13 janvier 2011, 12:30
Membre enregistré #516
Inscrit(e) le: 24 janvier 2010, 21:22
Messages: 290

Sachant qu'aujourd'hui, dans un grand nombre d'héroiques et compte tenu du niveau général des heals... l'auto-heal du DK est un vrai vrai vrai avantage !

Retour en haut
Modérateurs:aihla, Minitonia, Nowwhat, Yøg, Dobromir, Agroma, Freijana, Yinløng, Espérãnce

Allez à:     Retour en haut


Fil d’informations pour ce sujet: RSS 0.92 Fil d’informations pour ce sujet: RSS 2.0 Fil d’informations pour ce sujet: RDF
.